top of page
  • Zdjęcie autoraDaniel

Przygotowanie do testów na żywo

Chociaż sytuacja w Ukrainie wciąż jest daleka od normalności, to ostatnie dni przyniosły już uspokojenie nastrojów wśród nas. Przez ostatnie tygodnie zamieniłem się ponownie w analityka i poświęcałem większość czasu na śledzenie informacji w różnych mediach. W telewizji wróciły reklamy jogurtów, więc chyba i ja mogę się trochę rozluźnić i wrócić do projektu.


Udało mi się niedawno wydrukować karty Dzielnic w kolorze, a dziś także dwie talie z poprzednich wpisów. Wszystko pocięte i włożone do świeżutkich koszulek Dragon Shield. Oto jak się prezentuje moje kilka godzin pracy z nożyczkami.

Jeszcze muszę skombinować znaczniki i niedługo zamieszczę relację z pierwszych testów na żywo. Oby w krótce się udało!


W międzyczasie powstało kilkanaście nowych kart, w tym nacisk położyłem na nowych Urzędników, ale o tym w następnych wpisach.

55 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page